Přeskočit na obsah Přeskočit na levý panel Přeskočit na patičku

Provoz MěÚ Ivančice od 1. března 2021

budova radnice Ivančice

Vážení spoluobčané, vzhledem k přijatým opatřením na ochranu proti šíření nákazy COVID-19, o kterých rozhodla vláda, jsou platná následující opatření pro zajištění provozu MěÚ Ivančice:

Všechna pracoviště v budovách Městského úřadu Ivančice, včetně podatelny, pokladny a pracoviště CzechPoint v budově na Palackého náměstí 196/6 a včetně pokladny na odboru správních činností na ul. Petra Bezruče 4, budou pro veřejnost otevřena pouze v úřední hodiny, a to takto:

Úřední dny a pracovní doba na pracovištích MěÚ Ivančice
Palackého náměstí 196/6
(radnice) a 5/11 (Odbor sociálních věcí)
|
|
Podatelna, pokladna, CzechPoint
(provoz denně v uvedenou dobu)
PONDĚLÍ07.30 - 11.3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ HODINY|07.30 - 11.3012:00 - 17:00
ÚTERÝ07.30 - 11.3012:30 - 14:00|07.30 - 11.3012:00 - 14:00
STŘEDA07.30 - 11.3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ HODINY|07.30 - 11.3012:00 - 17:00
ČTVRTEK07.30 - 11.3012:30 - 14:00|07.30 - 11.3012:00 - 14:00
PÁTEK07.30 - 11.3012:30 - 13:00|07.30 - 11.3012:00 - 13:00
NONSTOP
(OSPOD)
Mimo pracovní dobu je zajištěna nepřetržitá pohotovost službu konajícího pracovníka Odboru sociálních věcí, oddělení péče o dítě (OSPOD), tento je vždy připraven a plně vybaven pro výkon své práce. V době pohotovosti jsou řešeny pouze akutní případy (ohrožení života dítěte, účast u neodkladného úkonu podle trestního řádu aj.).
Úřední dny a pracovní doba na pracovištích MěÚ Ivančice
Petra Bezruče 1014/4
(Odbor správních činností)
|
|
Pokladna
(provoz pouze v uvedenou dobu)
PONDĚLÍ07.30 - 11.3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ HODINY|07.30 - 11.3012:30 - 17:00
ÚTERÝ07.30 - 11.3012:30 - 14:00
STŘEDA07.30 - 11.3012:30 - 17:00ÚŘEDNÍ HODINY|07.30 - 11.3012:30 - 17:00
ČTVRTEK07.30 - 11.3012:30 - 14:00|
PÁTEK07.30 - 11.3012:30 - 13:00
Dostupnost úřadu MIMO ÚŘEDNÍ HODINY - pouze po domluvě s příslušným referentem. Čtvrteční úřední hodiny na odboru správních činností na ul. Petra Bezruče 4 jsou zatím ZRUŠENY.

V nezbytných případech (např. osobní doklady s končící platností …) mohou být klienti obsloužení i mimo výše uvedené úřední hodiny nebo i v neúřední dnyVŽDY po předchozí telefonické domluvě s příslušným referentem – viz stránka Kontakty nebo ke stažení ve formátu PDF.


Od 01.03.2021 do budov městského úřadu vstupujte s nasazenými ochrannými prostředky dýchacích cest (nos, ústa), tj. respirátor (nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem (např. FFP2, KN 95), nebo zdravotnická obličejová maska (nebo obdobný prostředek naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek) normy ČSN EN 14683+AC, který brání šíření kapének.).


Používejte laskavě dezinfekci na ruce.

Nadále zůstává upřednostňován telefonický a e-mailový kontakt, příp. využití datové schránky (sh2bdw6).

Podání dokumentů od klientů/veřejnosti v papírové podobě lze uskutečňovat prostřednictvím pracoviště podatelny v budově úřadu na Palackého náměstí 196/6 ve výše uvedených  úředních hodinách; mimo tuto dobu lze využít poštovní schránku umístěnou ve vestibulu radnice vlevo na zdi hned za vchodem do budovy.

Doporučuje se předchozí telefonická domluva před osobním jednáním a po dobu pobytu v budovách úřadu dodržovat minimální vzdálenost 2 metry od ostatních osob, je-li to možné, a do jednacích prostor vstupovat jednotlivě.

Nadále je upřednostňován bezhotovostní platební styk; v případě platby na pokladnách úřadu na Palackého náměstí a na ul. Petra Bezruče se upřednostňuje platba kartou.

V zájmu ochrany zdraví klientů i zaměstnanců mohou být klienti s viditelnými respiračními problémy požádáni, aby opustili prostory úřadu.

Děkujeme za pochopení.

JUDr. Růžena Chládková, tajemnice Městského úřadu Ivančice

aktualizováno 27.02.2021, 09:50

Přílohy ke stažení:

SouborPopisVelikost souboru
pdf MZDR 15757/2020-45/MIN/KAN Mimořádné opatření – nošení ochranných prostředků dýchacích cest od 1. 3. 2021 do odvolání
618 KB